فانوس‌ها همه خاموش

من از دیارِ حبــیب‌م

فانوس‌ها همه خاموش

من از دیارِ حبــیب‌م

۱۶ آگوست ۱۴ ، ۱۶:۰۹

تو سال ها همزادِ من بودی

بسم الله...
پنج‌شنبه بود، صدایِ زنگ موبایل را که شنیدم و صدایی که میگفت یک بسته برایت رسیده ُ قبل از ساعت دو وقت داری. حدس می‌زدم بسته از کجا رسیده و وقتی به پُست رسیدم با دیدنِ اسمِ همزاد جان مطمئن شدم. 
با دیدن محتویان بسته این بار هم شرمنده شدم، اینکه باز هم الهام زحمت کشیده بود و مثلِ همیشه همراه سلیقه. ساعتِ گل گلی که برای هردومان خریده بود یا به قول خودش ساعت به وقتِ همزاد ،از توت فرنگی قشنگی که با دستان هنرمند و فکر خلاقش به بهترین شکل درست کرده بود (اِن وووو)، از گردنبد بست فرندز، که بست‌ش ماند پیش خودش و فرندزش برای من، حتی جمله ای که کنارِ گردنبند بست نوشته بود و البته عروسک لالالوپسی که خواهر مهربان‌ش برایِ هر دومان گرفته بود، و نامه ای با دست خطش که ماهرانه بسته شده بود و قرار بود بدون اینکه آسیب ببیند بتوانم بازش کنم و توانستم و با دیدن دست خط و متن لبخند به لبم آمد.
 همه این ها را نوشتم تا چندبارِ از همزادِ جان به خاطرِ لطف و زحمتش تشکر کنم. اما در کنارِ این ذوق و حسِ خوب باید بگویم (همان طور که چند پست قبل نوشتم) این که آدم یک همزاد داشته باشد تا از اشتراک ها و حس هایشان صحبت کنند غنیمت است که مهم ترین
بخشِ این همزادانه است؛ و من خوشحالم از بودن‌ت همزاد ِ جان.

عکس دست هایمان از الهامِ بانو
عنوان: شعری از سهیل محمودی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴/۰۸/۱۶
fsn

نظرات  (۳)

۱۶ آگوست ۱۴ ، ۲۰:۲۹ الهام بانو
عزیززززززم اینها قابل تورو نداشت که حالا یه پست وبلاگی شند :***
شرمنده م کردی
عزیززززم. همزاد نازنینم :*
پاسخ:
خیلی هم قابل دار و عالی بود
دشمنت شرمنده این چ حرفیه
عزیزمی :**
۱۹ آگوست ۱۴ ، ۱۵:۰۶ فاطمه مطهری
:)
چه دوستای خوبی هستین شما دوتا
همیشه پایدار باشه دوستیتون ان شالله
پاسخ:
ممنون فاطمه جان
ان شاالله
ب قول شکو همزادم نشدیم:))

مبارکت باشه
ساعتش خیلی نازه:)
پاسخ:
مررررسی ساقی جون 
بیییشتر ببینیمت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی