فانوس‌ها همه خاموش

من از دیارِ حبــیب‌م

فانوس‌ها همه خاموش

من از دیارِ حبــیب‌م

۱۸ ژانویه ۱۴ ، ۲۳:۳۴

عطر لیمو

بسمه الله..
بی حوصله و سرما خورده نشسته‌ام به کتاب خواندن ُ نخواندن، این که نمی‌دانم کدامشان، ربط پیدا می‌کند به بی حوصلگی، این  هم احتمالا ارتباطی با سرماخوردگی ندارد، اصلا می شود یک معادله چند مجهولی که از هر راهی حل کنی باز هم نکته مبهمی دارد برایت. موسیقی که هی تکرار میشود ُ من فکر میکنم به هوایِ خوبِ این روزها. انگار که قصد کنم بی حوصلگی را دور کنم، اما با هر کلمه اش خاطره ای تکرار میشود که بارِشان بر دوش‌ست را دوست ندارم.
پرده را کنار می‌زنم، پنجره را باز می‌کنم، کتاب ها را برمی‌دارم، مینشینم کنار پنجره، خیره به درختِ لیمو و شکوفه‌هایش. عطرش بی حوصلگی را دور میکند، درختِ لیمو عزیز.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴/۰۱/۱۸
fsn

نظرات  (۳)

+++
تولدت مبارکککککککککککککک جوجوی من

مسیج دادم نرسید:(

خودکاراشووووووووووووووو
جاشووووووووووووووووووووووو

ووووووی
پاسخ:
ممنون ساقى همیشه مهربون ، لطف کردى :*
۰۳ دسامبر ۱۶ ، ۲۱:۴۲ low cost car insurance
Thanks for every other fantastic post. The place else may just anybody get that type of info in such a perfect manner of writing? I have a presentation subsequent week, and I’m on the look for such info.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی