فانوس‌ها همه خاموش

من از دیارِ حبــیب‌م

فانوس‌ها همه خاموش

من از دیارِ حبــیب‌م

۳۱ اکتبر ۱۴ ، ۱۹:۲۲

الی رضوان الله ایها الفارس

بسم الله....
چشمانم را می‌بندم به این یک سال فکر می‌کنم، به روزِ شهادتت؛ به دیدن اسم‌ت میان شهدا و بهت، لحظه ای که بابا با غمی که در چشمانش بود آرام گفتند: حاج رضوان رفت،حدسم به یقین تبدیل شد، اصلا مگر می‌شد چنین حادثه ای پیش بیاید و شجاعت‌ت زبانزد خاص و عام نشود؟  چندمین نفر بودی که کنارِ اسمت باید شهید می‌نوشتم و به خانواده ات هنیئا لکم می‌گفتیم؟
 بگذار برگردم به سال های قبل‌تر، اینکه از اولین دیدار لبخندت همراه چهره ای که برای ِ غیر جدی و مصمم بود، دلِ ما را قرص میکرد، سعی می‌کنم به جفاهایی که در حقت شد فکر نکنم چون پاداش صبر در برابر نامهربانی ها را بهترین شکل گرفتی، همان که می‌خواستی.گفته بودی میخواهی به پیاده روی اربعین برسی ولی زودتر خودشان گلچینت کردند، برایِ ما و دل‌های دنیایی مان دعا کن که سخت محتاجِ دعایِ خوبانی چون شماییم، سلاما الی من رتحل فی 14 محرم.

بامان الله یا شهید الله، بامان الله یا حبیب الله


شهید رضوان فارس (حاج رضا) مقام امنیتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت در حمله تروریستی به این سفارت به درجه شهادت نائل شد.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴/۱۰/۳۱
fsn

نظرات  (۱)

خدا غرق ِ رحمتشون کنه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی