فانوس‌ها همه خاموش

من از دیارِ حبــیب‌م

فانوس‌ها همه خاموش

من از دیارِ حبــیب‌م

۱۱ دسامبر ۱۳ ، ۲۱:۰۰

دارد حسین می‌وزد از سمت کربلا

بسم الله...
نشسته ام، پایِ تمام دلتنگی‌ها. این روزها عکس ها و خاطرات هم دیگر جوابگوی دل تنگی‌هایم نیستند.
برای به تو رسیدن باید ایستاد، اما دیگر رمقی برایم نمانده است. منتظرم شاید این‌ها که به سراغت می‌آیند یک نفرشان پیام دلتنگی‌ام را برایت بیاورد. میخواهم  از تمام شان سراغِ تو را بگیرم. 
که شاید اذنى و نگاهى.


فانوس
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳/۱۲/۱۱
fsn

نظرات  (۸)

سلام
این پست وبلاگ شما در "لینک زن" بازنشر داده شد
باتشکر
لینک زن
http://linkzan.ir/archives/20068
سلام
خیلی دلنشین بود.
من شما رو لینک کردم.
پاسخ:
سلام
متشکرم
:***

پاسخ:
بالا :**
۱۴ دسامبر ۱۳ ، ۲۲:۴۰ زندگی روزمره توی حوض کوچک آب
الان که دارم براتون می نویسم دارم به روضه حضرت اباالفضل گوش می دم نه روی زمین بند هستم و نه روی آسمان. قلبم پیش پیش رفته...
قابل باشم در سرزمین عاشقی دعاگویتان هستم.
پاسخ:
سلام
ان شاالله سفر با معرفتى داشته باشید.
بسیار ممنونم از لطفتون.
:-)
الهیییییییییییییییییییییییییی زودی نصیبت شه سید
پاسخ:
ان شاالله
قبول باشه :*
سلام
ایام رو تسلیت میگم
خوبی بانو ؟ دیر به دیر آپ میکنی چرا ؟
قبول کنن کربلا خیلی بیادتون بودیم .
ان شا الله نصیب و روزی همیشگیت باشه زیارت اهل بیت علیهم السلام ...
خیلی التماس دعا

پاسخ:
سلام
ممنون نرگس جان.
شما خوبی؟ همین طوری.
به به زیارت قبول ، ممنونم بسیار.
ان شاآلله
خیلی خوشحال شدم
قشنگ بود...
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی