فانوس‌ها همه خاموش

من از دیارِ حبــیب‌م

فانوس‌ها همه خاموش

من از دیارِ حبــیب‌م

۰۲ فوریه ۱۳ ، ۲۰:۵۱

یک عصرانه با تنهایی

بسم الله...

تنهام ، با لپ تاپ ُ کتاب‌ها میام آشپزخونه ، لپ تاپ رو جایی می‌زارم که آنتن مودم بهش برسه.
آشپزخونه رو نگاه می‌کنم سیب زمینی ها بهم چشمک می‌زنن.
دو تا بر‌میدارم می‌ندازم تو سینک ، آب رو باز می‌کنم ، با دقت خورد می‌کنم ، انگار که خط کش گذاشته باشی.
پوستش می‌مونه تو ظرف کوچیک کنار ِ سینک.
ماهیتابه رو می‌زارم روی گاز ، روغن که داغ شد و سیب زمینی رفت فکر می‌کنم این سیب زمینی‌ها یه خانواده‌ن ُ الان از هم جدا شدن!
زردچوبه رو دوست دارم نمی‌دونم چرا ، شعله رو کم می‌کنم ُ می‌شینم پشتمیز.
برای امتحان فردا می‌خونم ُ تست ها رو انجام می‌دم .
پنجره اون یکی حیاط بالای سینک ِ ظرف شویی ِ ، سخت باز کردنش اما من می‌تونم دلم بوی ِ لیمو تازه ِ روی درخت رو ‌می‌خواد ، علاوه بر بوی ِ پوست ِ سیب زمینی آب خورده اینم دوست دارم! 

برمیگردم سر کتاب‌ها ، توییتر رو باز می‌کنم
صدای ِ جلز ُ ولز سیب زمینی ها می‌آد دوست ندارم زیاد سرخ بشن ، توییت ها رو می‌خونم  .
نمک می‌ریزم روش!
فکر می‌کنم به آدم هایی که نمک رو زخم می‌شن ..صدایِ زنگِ موبایل‌م می‌یاد به اسم‌ش نگاه می‌کنم ُجواب نمی‌دم
گاهی لازمِ این تنهایی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳/۰۲/۰۲
fsn

نظرات  (۸)

۰۳ فوریه ۱۳ ، ۱۱:۳۰ ساقی رضوان
بح بح دیب دمینیییییییییییییی

زیر شیر آب وختی آب بازه خورد کردی ینی؟:دی


چ شبیه امشببببببببببببب:*

پاسخ:
:))
نکته بینی‌ت رو دوست دارم.
تو واقعا باید دیب دمینی درست کنی؟:| 
۰۳ فوریه ۱۳ ، ۱۱:۳۲ ساقی رضوان
راستی
ای ب فدای تنهایی ِ سیدم:(
پاسخ:
خدا نکنه که :*
جدی نبود که :دی
۰۳ فوریه ۱۳ ، ۱۱:۳۲ ساقی رضوان
چن روز پیش ریحون بودم...
جات خالی
کلی بچه م خانووووووووم شده:دی
پاسخ:
ریحووووون می‌خوام 
عکس‌ش کو پس؟
عزیزم در این حد خاله شده که نگه خاله؟ :))
۰۳ فوریه ۱۳ ، ۱۹:۴۷ ساقی رضوان
داداشم از تهران زنگ زده بود داشت باهاش حرف میزد بهش گفت خاله ساقی چطوره؟ ریحون برگشت ب من گفت من نگفتم خاله هاااااااااااااا :)))))))))) گفتم باشه میرم اونو گاز میگیرم:دی

آخر سر با گریه خدافزی کرد:(
بچه م دلش خون شد:(
عکسشو ب عنوان کادوی تولدت بهت میدم:دی
پاسخ:
جااانم :)))
گازش نگیر خب انقدر خاله ساقی
مچکرم مچکرم 
۰۳ فوریه ۱۳ ، ۱۹:۴۸ ساقی رضوان
عجیبه سرخ کن ندارید:دی
پاسخ:
:))
وقتی تنها باشی ، دوست داری با ماهیتابه سیب زمینی سرخ کنی :دی
من خیلی برای این مدل تنهایی ها ارزش قائلم...خیلی!
از لینک زن خدمت می رسم:)
پاسخ:
چه خوب و جالب.
خیلی خوش آمدید :)
۰۴ فوریه ۱۳ ، ۱۲:۲۵ ساقی رضوان
تولدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــ سید ِ دوست داشتنی ِ من

الهی ک عاقبتت ب خیر شه...





کادوت هم سر فرصت میفرستم..تو گوشیه...ببقشید
پاسخ:
ممنون ساقی جانم از تبریک ُ بهترین دعا
ما منتظر ریحون هستیم
۰۴ آوریل ۱۳ ، ۰۴:۳۷ زینب سادات

ای بابا

خب شاید کارت داشته!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی