فانوس‌ها همه خاموش

من از دیارِ حبــیب‌م

فانوس‌ها همه خاموش

من از دیارِ حبــیب‌م

۲۴ ژانویه ۱۳ ، ۲۳:۵۸

"چیزی مثل یک رویا"

بسم الله..
"نوزده سالگی "
مثل ِ یک مرز
همراه‌ست با حس‌های مبهم
تردیدی میان رفتن ُکشف دنیای ِ جدید
"نوزده سالگی"
رویای ِ شیرین زندگانی‌ست
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳/۰۱/۲۴
fsn

نظرات  (۴)

نوزده سالگیه خوبی داشته باشی ایشالا 
:))
پاسخ:
داره تموم میشه ولی حتما :دی
۲۶ ژانویه ۱۳ ، ۲۲:۰۸ فاطمه مطهری
پیدا کردم آدرس را :)
ولی از من به تو نصیحت دو وبلاگه نباش :دی
لینکت کردم که دیگه گم نکنم آدرس را
پاسخ:
گذاشتم اونجا براتون ، اونجا رو نگه می‌دارم همین‌طوری ، سعی می‌کنم دو وبلاگه نباشم ، اینجا هم امکاناتش بهتره ، همین‌ش باعث میشه یکی باشه.
ممنون :)
تبریک میگم.عجب روز بدیست این تاریخ تولد.امیدوارم قلمتان مانند روحتان تا سالهای سال ،در این مکان جدید مانا و پر بار باش
پاسخ:
روز بدی نیست تاریخ تولد!
ممنون!

اوووووووووووح
کو حالا تا تولدت:|
پاسخ:
مربوط به تولد نمی‌شه خیلی که!
حس 19 سالگیِ فقط

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی